محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی
سرخط خبرها

کدام پرسپولیسی امشب گل می‌زند؟

  • کد خبر: ۲۱۷۸۲۲
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کدام پرسپولیسی امشب گل می‌زند؟
چند بازیکن پرسپولیس سابقه گلزنی به پیکان را دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس و پیکان در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که خبری از گلزن دور رفت نیست. شهاب زاهدی که با ۶ گل زده بهترین گلزن سرخپوشان در نیم فصل نخست بود در پنجره زمستانی راهی لیگ لیگ ژاپن شد.

این مهاجم در هفته ششم ۳ بار دروازه خودروسازان را باز کرد و یک تنه تیمش را به برد رساند تا خود را به رکورد کریم انصاری‌فرد برساند.

از طرف دیگر در تاریخ بازی‌های این ۲ تیم علی علیپور به همراه نفراتی چون حسین بادامکی، مهدی عبدی و ابراهیم توره موفق شده مقابل پیکان دبل کنند. علیپور یک آمار جالب دیگر مقابل پیکان دارد و به همراه محمد نوری تنها بازیکنی است که در سه بازی متوالی به این تیم گل زده است.

گفتنی است از جمع بازیکنان فعلی دو تیم به غیر از حامد پاکدل، مهدی ترابی(۲گل)عیسی آل گ‌کثیر و علی نعمتی از پرسپولیس سابقه گلزنی به حریف را در کارنامه دارند و باید دید در بازی امشب کدام بازیکن قادر خواهد بود برای تیمش مفید ظاهر شود و تعداد گل‌های خود را افزایش دهد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->